MarkAud_logo

MarkAud_logo

Hlavná stránka Zameranie Vízia spoločnosti

Produktový katalóg:
Outsourcing & Co sourcing
Poradenské a Konzultačné služby
Nominee služby
Mystery shopping
E-dokumenty
Fialová čiara
Všeobecné obchodné podmienky
Cenník
Akcie
Objednať
Kontakty
Podmienky používania
Kariéra

čierna šípka  Mystery shopping

Prečo si objednať realizáciu Mystery shopping – u, resp. jej inej formy?
  • Mystery shopping predstavuje detailné informácie o reálnom stave poskytovaných služieb
  • Nájsť a získať si nového zákazníka pre svoj produkt je oveľa náročnejšie a nákladnejšie ako si udržať už existujúceho zákazníka , ktorý je spokojný s našimi službami. A práve to je jeden z dôvodov pre jeho udržanie a pre realizáciu Mystery shopping-u!
  • Realizáciou Mystery shopping- u môžete získať cenné informácie o konkurencii, o jeho predajnej politike, zákazníckom zameraní a pod.
Proces realizácie Mystery shoppingu

Proces realizácie Mystery shoppingu

Mystery shopping sa zakladá na celkovom hodnotení atmosféry predaja z pohľadu zákazníka – hodnotenie prostredia predajne, hodnotenie odbornosti predajcu, zákazníckej orientácie predajcu, jeho komunikačných schopností, snaha o ponuku najvhodnejšieho riešenia, času vybavenia zákazníka, ... Mystery shopper-i sú ušami a očami vlastníka daného biznisu!
Veľa spoločností má definované zákaznícke štandardy a bezpečnostné postupy, avšak Mystery shopper vie zhodnotiť v roli zákazníka ich skutočnú implementáciu, ich osvojenie si predajcami a tým i ich realizáciu.

Prečo si vybrať práve nás?
  • Výsledky z našich Mystery shoppingov sú adresné (hodnotíme konkrétnych predajcov) a tým vám zároveň poskytujeme podporný nástroj na ich kariérne hodnotenie a odmeňovanie, smerovanie ďalšieho rozvoja, nastavenie konkrétnych opatrení,...
  • Máme skúsenosti s realizáciou Mystery shoppingu, callingu, ...aj u nadnárodných spoločností!
  • Máme skúsenosti s projektmi zameranými na udržanie si zákazníka!
  • Nami realizovaný Mystery shopping nie je nákupom názorov, ale spracovaním výsledkov na základe konkrétnych preverení a pozorovaní!
  • Našim Mystery shopperom poskytujeme školenia a monitorujeme ich výkon za účelom zabezpečenia kvality produkovaných výsledkov
  • Disponujeme databázou Mystery shopperov na základe odborných skúseností, rôznych vekových kategórií a zamerania, čím je zabezpečené hodnotenie čo najkomplexnejšieho prístupu predajcov k zákazníkovi
  • Skvalitnenie služieb a spokojnosť zákazníka je naším poslaním!
  • Medzi naše hlavné produkty patrí aj realizácia interných auditov zameraných na zákaznícku orientáciu, vieme čo musia štandardy pre zákaznícku orientáciu spĺňať ! Zrealizujeme pre Vás komplexnú previerku audit procesov, analýzu usmernení, vrátane realizácie Mystery shoppingu, s identifikáciou rizík a slabých miest, s nastavením opatrení.
Náš produktový katalóg v oblasti Mystery shoppingu:
  • Mystery shopping & Mystery use of services
    • telekomunikačných služieb a produktov
    • poisťovacích služieb a produktov
    • fiktívny nákup tovaru rôzneho druhu a s ním ponúknutých služieb
    • služieb leteckých spoločností
    • služieb dodávateľských spoločností
    • bankových služieb a produktov
    • rekreačných služieb
    • služieb reklamných agentúr
    • služieb poskytovaných v štátnej sfére (Živnostenské úrady, obecné úrady, polícia, ...)
    • služieb poskytovaných súkromnými zdravotnými zariadeniami
    • parkovacích služieb
    • služby reštauračných zariadení
    • služby hotelov
    • služby a produkty poskytované Key account manažérmi a Account manažérmi
    • služby súvisiace s promo akciami
    • kultúrnych podujatí
    • služby pošty, železníc, autobusových spoločností
    • služby e-shop, ....
  • Direct shopping – Podľa dohody so zadávateľom je možný i nákup daných produktov a služieb za účelom preverenia úrovne odbornosti a zákazníckej orientácie následných služieb spojených s poskytovaním produktov a služieb po ich zakúpení, ako je napr. vybavenie reklamácií a sťažností, záručný a pozáručný servis, plnenie zmluvných podmienok, a pod.
  • Mystery calling
    • Preverenie služieb poskytovaných Call Centrami v oblasti telekomunikácií, bánk, poisťovní, služieb štátnej sféry (živnostenské úrady, obecné úrady, polícia, ombudsman, úrady práce, ...), železníc, autobusových spoločností, ...
    • Preverenie služieb spojených s predajom rôzneho tovaru
    • Služieb poskytovaných na základe telefonického kontaktu, telefonickej objednávky, ....
  • Interný audit – Naša spoločnosť vám v danej oblasti vie poskytnúť i realizáciu auditov s nasledovným zameraním:
    • Customer relationship management – Manažment vzťahov so zákazníkom
    • Process of Product development – Proces vývoja produktu
    • Claims & Complaints – Reklamácie a sťažnosti
    • Call centres management – Manažment Call centier
    • Management of Direct Sales - Manažment priameho predaja
    • Management of Indirect Sales - Manažment nepriameho predaja
    • Discount management – Manažment zliav, ......a pod.

Pre podrobnejšie informácie odporúčame prejsť na časť „Interný audit“, alebo „Produktový katalóg“ a kontaktovať spoločnosť:
Tel:   0904 445 750
         0911 445 750
E-mail: office@markaud.sk

Späť na začiatok

Kariéra

Naša spoločnosť priebežne hľadá externých spolupracovníkov - „Mystery shopperov“ v rámci celého Slovenska. Záujemca o prácu Mystery shoppera musí mať ukončené minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou, skúsenosti s realizáciou projektov, prieskumov – výhoda, ak boli marketingového zamerania.

Činnosť Mystery shoppera:

Fiktívne nákupy musia byť realizované v súlade s etickým kódexom spoločnosti MarkAud, s.r.o., s Manuálom a pravidlami pre Mystery shopperov a zmluvy uzatvorenej medzi Mystery shopperom a spoločnosťou MarkAud, s.r.o.

Mystery shopper musí úspešne realizovať špeciálne odborné školenie a testy zamerané na realizáciu Mystery shoppingu. Musí byť schopný samostatne, kvalitne a zodpovedne zhodnotiť priebeh Mystery shoppingu na základe jeho konkrétneho zadania.

Mystery shopperov vyberáme pre jednotlivé projekty podľa odborného zamerania, t.j. Mystery shopper by mal byť odborníkom v požadovanej oblasti pre daný projekt konkrétneho Mystery shoppingu (napr. telekomunikačné produkty, ...).

Dodržiavanie manuálu, princípov a kvality realizácie jednotlivými Mystery shoppermi je zabezpečené ich kontrolou.

Aký musí byť dobrý Mystery shopper?:

  • 1. Spoľahlivý a dôkladný – musí zrealizovať Mystery shopping podľa zadania od definovania predmetu a scenára nákupu, reálneho zhodnotenia jednotlivých špecifikácií, až po dodržanie dojednaného termínu realizácie Mystery shoppingu. Nesmie dať poznať, že sa jedná o fiktívny nákup. Musí podrobne a promptne spracovať výsledky.
  • 2. Všímavý pozorovateľ – musí si vedieť zapamätať viacero vecí: meno predajcu, dizajn predajne, odpovede predajcu z hľadiska odbornosti, asertivity,...
  • 3. Objektívny – Mystery shopping nie je nákup názoru, ale konkrétnych faktov na základe pozorovaní a zistení.
  • 4. Čestný – Zadávateľ Mystery shoppingu je závislý od poskytnutých výsledkov z Mystery shoppingu.
  • 5. Organizovaný – Mystery shopper môže byť požiadaný o realizáciu viacerých nákupov súčasne.

Registracný formulár MS xls
Test mystery shopper xls

Späť na začiatok